-->

2013年5月30日星期四

聖誕曼谷遊 2012 - 第三天 (2)

響大家睇到呢篇文的時候,懶蟲已經唔係香港喇!因為又出發去玩!上次的遊記都未寫完又去玩,好底線!其實曼谷Trip 好似係半年前的事... 我知我懶,所以病咗都爬起身寫埋呢篇遊記先出發。唉,我D感冒可唔可以快D好,病咗點學人地去玩呀?!最緊要係仲有好多野食等緊我架嘛!
3(Sat, 29th):早餐:酒店早餐>早:Let's Relax>午餐:姐娥>午:Big C & 林真香>晚餐:Blue Elephant>宵夜:芒果糯米飯  

話說之前響T21 行街街,其實呢個唔係重點,純粹要黎Kill Time,因為下一個行程又係食嘢。
姐娥
地址:68/2 Sukhumvit 20, Khlong Toei, Bangkok
電話:662-258 8008
開放時間:10:00-22:00
交通:BTSAsok,20分鐘左右
左度右度終於安排到黎呢度食蟹。呢間野個位置話近唔近話遠又唔算好遠,不過曼谷咁曬咁熱,響T21行過黎都有D身水身汗。仲要對住個地圖都搵唔到,真係有D躁底!後尾發現原來響隔離街,google map 都唔係完全啱架,大家真係要執生。
黎到會先經過停車場,所以唔留意好易會miss 咗。可能因為晏奏無咩人,又或者話呢度實在太大,搞到望落去好似無咩人。中間有個好大的廳,我哋就坐響呢圓圈出面個D走廊位,但係其實最大個圈係房黎架!D房有D大屏風遮住,好有中國特色。姐娥係有分店架,好似話呢間裝修就靚D,不過野食就無咁有水準。入度黎成個感覺其實好遊客餐廳,連黎食野O既人都係遊客。
餐牌圖文並茂,有英文添,唔怕點唔到餸。
一睇就知主打D咩,蟹囉!淨係蟹都有咁多款
行到熱辣辣,有咩好得過飲返支冰凍的汽水?唔好講咁多,即刻黎返支
揀咗咖喱蟹,但係食落一D都唔咖喱,同埋唔會好多汁,因為落咗好多蛋去炒,成碟食起黎似蛋炒蟹。幾好食,但係唔算好驚喜,懶蟲都係鐘意新加坡D辣蟹多D。

蝦餅係另一味招牌菜。呢個唔錯,咬落都仲有D蝦粒,幾有口感,同埋最緊要食落唔會太油,配埋個甜酸汁就最正。不過就嫌佢薄咗D,唔認真食都食唔出中間D蝦膠。
懶蟲食飯慣咗要有菜,所以都炒咗碟。呢個好似好普通,但係佢整得好好食
仲有一味,黎曼谷一定會叫的,就係生蝦刺身。呢味餸真係要推介,不過又唔一定要響呢度食,一般食都唔會差,配埋個辣椒汁好好味!不過我就唔鐘意生蒜片,嫌佢辣。
整體黎講呢餐都唔錯,如果以遊客地方黎講,佢D餸都算大碟架喇!不過可能懶蟲要求高,又唔覺佢好驚喜喎!


食飽就係時候行下,咁熱梗係去D有冷氣O既地方行。所以就去咗Big C掃貨啦!
Big C 係其中一個大家去曼谷都一定要去報到的地方,為的當然係入面包羅萬有的零食同日常用品。日常用品對於我同敗家仔黎講就真係無乜吸引力喇!我哋淨係關心野食。一如之前講,其實如果好似我哋淨係打算買D熱門嘢做手信同返屋企過下口癮唔使特登行過黎都得,我哋最後都係買咗D百力滋,公仔麵,魷魚,紫菜咁,呢D響好多遊客區的零食專賣店都有齊曬。
之後仲有另一個Check point 的,就係林真香。買咗好多肉鬆製品,肉鬆蝦片好吸引。不過豬肉脆條就賣曬勒,搞到最後都淨係可以買到另一個「老翻」林真香的。但係好推介大家試下個豬肉脆條,味道幾好。
我哋D戰利品就係呢堆勒,查實真係好收斂。哈哈。有無發覺右下角有D唔係嘢食?係懶蟲響離開Big C 個陣見到Oriential Princess 入去買的,佢無Boots 咁吸引,價錢都有少少貴,所以都係買幾樣咋。我覺得大家都可以試下支潤唇膏,草本成份,陣味好特別,雖然唔係好討好,但係佢幾潤同埋唔會黐笠笠。



折返酒店放低D嘢都晏,所以就放棄咗瞿道瞿的行程,直接去食晚飯。

沒有留言:

發佈留言