-->

2013年5月6日星期一

聖誕曼谷遊 2012 - 第三天 (1)

本來懶蟲應該要搵多D台中旅行的資料同學習下用部新相機,但係見咁耐都唔寫下Blog,好似唔係好應該咁就繼續寫返寫極都唔完的遊記先。對唔住,無鴨仔喎,都無Ironman囉~
3(Sat, 29th):早餐:酒店早餐>早:Let's Relax>午餐:姐娥>午:Big C & 林真香>晚餐:Blue Elephant>宵夜:芒果糯米飯  

落樓下食早餐,以為尋日早咗瞓,呢日會早啲但係搞下搞下都同尋日差唔多。仲要雖然好快就食飽咗,但係食完都遲咗些少,即刻搭lift 6樓做spa。無錯!連續兩個SpaLet’s Relax T21呢間酒店的Spa,所以可以坐酒店Lift,都算係一個賣點。有另一Pair 香港人同我哋Book 咗同一個時間,仲一齊搭lift 去做Spa。坐住客專用Lift好似好威,但係其實係要… … 走後門!!!

Let’s Relax Spa
地址:6th Floor Hollywood Terminal 21 Shopping mall 2, 88 Sukhumvit Soi 19 (Wattana) Sukhumvit Road North Klongtoei, Wattana, Bangkok 10110
電話:02-108-0555 , 02-1080518-19
開放時間:10:00 – 00:00 Midnight
費用:Golfers’ Heaven135分鐘,2400THB 
交通:BTSAsok, T21商場內
 職員帶我哋由後門行返出Reception,沿路會經過D房。雖然影唔到相,但係其實我都幾鐘意佢D走廊,黑就黑D,但係佢放D燈仔響地下,幾靚幾好Feel坐低之後又係指定動作:換拖鞋,飲Welcome Drink,揀油同磨沙膏。Welcome Drink D顏色有無好似曾相識,懶蟲懷疑係之前響Food Court 飲過的不知名物體,但係就算飲第二次,依然搞唔清楚係D咩:P
呢度係Book 的時候除咗要揀做咩Spa,仲要俾埋錢。所以黎到真係嘆世界架咋~懶蟲因為之前做scrub磨爛腳,所以手手腳腳乾到爆既我都係做wrap就算。本來懶蟲有諗過直情Skip 咗唔到Scrub,但係始終都係要等埋敗家仔,咁就大家一齊做Golfers’ Heaven
油揀咗邊隻真係唔多記得,淨係記得有隻油佢讀咗兩三次我都聽唔到係乜,我諗應該最後都係揀咗薰衣草或者香茅。至於嗰啲一碟碟係磨沙膏,唔關我事,係俾敗家仔揀架。淨係最右邊嗰碟先係我揀得的。嗚?點解咁大細超架,我淨係可以二揀一,好啦,揀咗蘆薈。查實我覺得個黑mud mud的芝麻好得意,但係敗家仔無揀到。揀好就可以去Spa 房~
房其實都幾大,唔計浴室應該仲闊落過尋晚嗰度。同埋佢個鐘好大個,大家要Check 鐘就方便啦!


另一邊就有個架同夾萬仔,唯一差D既就係唔夠衣架掛衫。入房換完衫,開門,嗰兩個姐姐唔見咗?佢哋又話響門口等我哋?
左望右望都無人,唯有等下。等咗陣佢哋入返黎,原來有些少溝通不良,佢哋expect我哋換完衫會沖一沖身先,唔怪得之無咁快返黎。咁就開始做Spa,幫我做Spa個姐姐識講一啲廣東話單字。捽咗陣,我就成身都係蘆薈油,粒黐黐咁,仲係咁話凍,雖然姐姐話做Wrap會比做Scrub凍啲,但係我真係頂唔順,所以佢幫我開咗暖氈。然後好快我就好似等緊入焗爐嘅魚咁被人包住咗><,佢會幫我輕輕按下腳同頭,之後我就齋等。
Scrub 的敗家仔係搞得耐啲,而且佢嗰邊仲有意外發生咗,就幫佢個姐姐打爛咗碟磨沙膏!手忙腳亂清理好同繼續磨埋之後,我哋兩條友都要攤響度等。查實等到呢度,我覺得有啲痕,都不知幾想快啲可以去洗返乾淨。敗家仔的comment呢?佢話覺得人哋捽得求其咗啲喎~
無幾耐姐姐就入返黎叫我哋去沖身。然後有杯薑茶,甜甜地,最重要係我飲完終於暖返曬!!!咁跟住就精油按摩,好舒服,不過好似按完都未覺得好鬆,但係就唔會出力過頭唔舒服。但係敗家仔又話佢覺得呢度按得好過之前嗰晚,所以呢D嘢都係睇自己覺得。
本來我仲諗住做乜無咩點按腳,你知啦,去旅行行埋行埋咁多路,最緊要的(乜你有行好多路咩?)!原來有原因架!因為佢哋幫我哋按摩完,我哋要換返衫去第二間房做腳部按摩,咁就會按到腳板同小腿,其實我都係鐘意按小腿多D~

享受完就可以出返reception,享受呢度另一個Selling point,就係芒果糯米飯甜品。佢都幾好味架!唔好睇少佢!不過食緊嗰陣,下一round 的女顧客有些少發爛渣。雖然唔知詳細情況,但係睇個樣都係D小問題,可能啱啱忙D,安排得唔好,等得耐咗。不過咁,比較起Divana Virtue Spa,呢度的Service係無咁好,裝修亦都簡約D。如果俾我揀,我會黎呢度,因為雖然係無咁好,但係都好唔錯啦,同埋佢真係平D,我寧願俾人按多幾個字,仲要地點咁方便。

Terminal 21
地址:2,88 Sukhumvit Soi 19(Wattana) Sukhumvit Rd. North Klongtoei, Wattana, Bangkok 10110
電話:02-108-0888
開放時間:10:00 – 22:00
交通:BTSAsok, T21商場在旁邊

做完Spa就響T21行一陣。呢個商場最大的特色梗係以旅遊為主題,仲要每層樓都以唔同國家做主題,仲要有好多大型的佈置,鐘意影下相的朋友仔一定好開心。
拿! 懶蟲都係憑印象分返D相響邊層影,唔包100%啱架

LG 加勒比海


GF 羅馬
MF 巴黎
1F 東京
2F 倫敦
3F 依斯坦堡
4F 三藩市



5F 三藩市
 
6F 荷里活


最後補多幾張先... 影返真係商場個樣

上面望落去.... 呢度都有D細的攤檔

響門口個條長電梯,好似話係呢個商場其中一個特色。新開個陣好似話呢條全曼谷最長,但係我哋搭慣曬,一D都唔覺得有咩出奇

又黎搭緊電梯影相,唔岩架~


然後就加多張Haagen Dazs,因為聖誕的關係都有D聖誕Product,好靚咁,不過我哋就無機會試喇!因為之後就又去開餐喇!

沒有留言:

發佈留言