-->

2013年4月28日星期日

聖誕曼谷遊 2012 - 第二天 (3)

翻睇返遊記發現有個問題,就係點解我上篇同上上篇個開場白係一樣架呢?!
2(Fri, 28th):早餐:酒店早餐>早:大皇宮+玉佛寺>午:卧佛寺>午餐:Siam Paragon Food Court>午:Central World>晚餐:水門雞飯>晚:Divana Virtue Spa

黎曼谷又點可以唔做
spa ? Research 完一輪,今次我哋揀咗兩間價位比較高的Spa 試下。
第一間就係Divana Virtue Spa,呢間響Surasak 附近。Divana 期下查實仲有幾間,我哋都有諗過去Thong Lo 個間,近D。但最後都係費事搞咁多嘢。

Divana Virtue Spa

地址:10 Srivieng, Silom, Bangrak, Bangkok 10500 Thailand
電話:+66 (0) 2630-0499, +66 (0) 2636-6788-9
開放時間:10:00 (週末) / 11:00 - 23:00 (最後預約 21:00)
費用:Aromatic relaxing massage90分鐘,1650THB 
交通:BTSSaphan Taksin站下車再走過

呢間Spa 真係貴架,所以就算佢幾乎長期都有Promotion黎呢度黎下有無啱
我哋都係揀咗個短的treatment。呢度似乎推油比較出名所以aromatic relaxing massage90分鐘,1650THB

因為Book 8點半,所以食飯咁早。出咗地鐵站行唔係好遠就到,官網有地圖。不過條路都有少少黑,如果淨係一班女仔都係小心D好。
原來有另一班香港人同我哋一樣Book 咗呢個時間,佢哋好似係一家人黎。

講返Divana Virtue Spa,其實佢最出名的......係靚!

見到呢個大招牌就轉入去啦!
  
會見到個花園仔,仲有水池添!不過太黑唔係好影到相
 
黎到門口就要除鞋換拖鞋

然後姐姐就會Confirm 返要做的spa (Book嗰陣當然要講埋,不過就唔使俾錢住)

最近門口個房係收銀處,同埋有個大櫃放曬D唔同的spa 產品

因為擺得太漂亮了,多拍了好幾張。包裝都好公主Feel

還有禮盒裝,同樣長期有優惠,可以考慮買一些做手信。一樣成日有D優惠Coupon
  
店員帶我們坐在裏面的大廳等


咦?旁邊呢個係? 好大的一個梳妝枱!!
 
上面都放滿自家產品,歡迎試用~~~

也有其他的擺設,一整個店都走歐陸風格
   
先喝Welcome Drink,仲有冰毛巾
 
等咗好一陣,終於見店員捧咗盤按摩油俾我哋揀味。D樽仔配合埋D按摩油顏色真係靚到爆,放磨沙膏的瓷盒一樣係好精緻

懶蟲都唔係好記得自己揀咗D咩油,好似係Lemongrass同薰衣草其中一樣,因為其他可能因為唔知咩味,總係覺得怪怪哋 
揀好咗,Mark 低埋邊D位要出力,邊D位唔好按,店員就帶我哋去房換衫

房D相影得黑咗啲間房都幾大,一邊係床,對面就係枱仔同椅。


枱面有個好挸的鐘,不過如果想睇住佢Check 下姐姐有無扼你鐘可能有D難,因為太細。懶蟲份人無乜時間觀念,佢啱我鐘我從來都唔知。齋睇都知一陣姐姐會響度幫我哋洗腳。

入面另外有一個好大的浴室,如果大家有揀埋浸花花浴,呢個大浴缸就會用得著。浴室一樣係好歐陸Feel,塊大鏡都係花邊
 
換出黎的衫可以掛響度,門口隔離就另外有張細枱放袋
按摩都幾舒服,力度都夠,行完一日路,按完真係會鬆咗。勁想按耐D!!! 不過好似幫敗家仔按個姐姐仲好D,因為識得響D好緊的位置幫佢加多兩錢肉緊出力按(按緊的時候應該真係會幾痛 ^^”)。
話咁快就按摩完,沖身換衫兩人房就有呢個唔好,要等沖涼。等唔係問題,只係等的時候因為仲成身油真係有D凍。沖涼用的洗頭水,護髮素,沐浴露,以至Lotion 等等當然係一條龍的自家製Product~大家不妨試多D
出返黎有生果食,真係唔錯。但係姐姐好快就消失咗… 本來仲諗住俾小費
 
趁無人,等我補影返頭先有人坐的大廳先。
 
係咪好靚先?如果日頭黎應該仲靚
 
轉個頭另外個班人都做完,佢哋應該多DTreatment架噃,咁快?唔通我哋兩個真係太姿整?搞掂曬就打道回府,因為懶所以無去買芒果糯米飯食而返咗酒店。咁又過咗一日喇!

呢度真係幾唔錯,不過價錢真係貴的。貴響邊?就係裝修同Service,去埋之後個朝的Let’s Relax 就感受到

第二日的開支小結:
日期
項目
泰銖
28
BTS: Saphan Taksin
80

船飛(大皇宮)
30

大皇宮門票
800

卧佛寺門票
200

船飛(Central Pier
80

BTS: Siam
60

Food Court: 豬手飯
65

Food Court: 湯粉
60

Food Court: 芒果糯米飯
30

Food Court: 飲品
70

Wacoal 
1815

海南雞飯
100

BTS: Saphan Taksin
60

Divana Virtue Spa
3656

BTS: Asok
70

水&小食
105

沒有留言:

發佈留言