-->

2013年6月3日星期一

聖誕曼谷遊 2012 - 第三天 (4)

其實有無覺得上一篇文怪怪地?因為佢無啦啦好似加咗個上限,我post 極佢都cut 走曬,無辦法,大家見到已經係最似樣。我本來諗一篇由lunch 到宵夜搞掂曬。Yahoo! Blog 真係存心訓練我哋的耐性,同埋培養我哋有proof read 加backup 的習慣
不過咁,我無諗過分兩篇都唔夠,仲要再分多一篇... 但係懶蟲試咗無限次都post 唔到,我投降。搞到我連第三日的開支清單都post 唔到
3(Sat, 29th):早餐:酒店早餐>早:Let's Relax>午餐:姐娥>午:Big C & 林真香>晚餐:Blue Elephant>宵夜:芒果糯米飯  


Mae Varee 芒果糯米飯

地址: 1 Soi Thong lor Rd. Sukhumvit 55 Klongtunnua Wattana Bangkok 10110
電話:0-2392-4804
開放時間:24小時
交通:坐BTSThong Lo,步行大約5分鐘

雖然話黎買芒果糯米飯,但係呢個檔口的真身係生果舖黎!賣芒果係主,糯米飯係順便。




可能因為季節唔啱,放響度的芒果唔多,而且好似麻麻地吸引。

舖頭放響度的糯米飯通常唔多,甚至乎無放響度。不過唔緊要,你同佢講要就會即刻包俾你。價錢唔算平,但係真係好好食。佢仲有唔同價錢俾大家揀,分別?咪就係用D貴D靚D的芒果囉!

影返個近境先,D芒果好似好生,但係食落都係甜架。不過印象中就無上次個D咁甜勒,可能真係因為季節唔啱。加埋D椰漿同豆粒(黃色,脆脆地,唔知係咪荳蔻粒)真係無得頂!糯米飯鬆軟得黎又煙韌,撈埋D椰漿又香又滑,同埋D脆卜卜的粒粒真係好好食!一個人食一盒都無問題!


個D脆脆係可以另外買的,最右手邊個D就係勒

我哋的宵夜其實仲有呢D,不過我哋唔識揀,響超市買啲柚同大樹菠蘿都唔好食… 隨便食咗幾啖就放棄咗。
一番飲飲食食,同瘋狂掃貨之後第三日又完咗啦!

沒有留言:

發佈留言